reach اینستاگرام

reach اینستاگرام که شاید بسیاری از کاربران با مفهوم اصلی آشنا نباشند را بهتر است اینگونه در نظر بگیرید که به واسطه آن شما می توانید از قابلیت های اینستاگرام به شکلی جدی تر استفاده کنید و این گونه به رشد پیج خود نیز بیشتر از پیش کمک کنید. ریک به معنای رسیدن است و در مورد معنی کاربردی آن باید بدانید که به عنوان بازدید کننده نیز می توان از آن استفاده کرد.

تعداد افرادی که در اکانت های شما پست و استوری خاصی را مشاهده کرده‌اند را به عنوان reach می‌شناسند و اگر در قسمت پست های خود کمی با دقت بیشتری نگاه کنید، متوجه می‌شوید که یک عدد برای شما مشخص شده است که این عدد هر چقدر باشد به این معناست که اکانت و پست شما به همین تعداد بازدید خورده است، که البته به نسبت مراتبی که بازدید داشته است این عدد تنها به یک اکانت تعلق می‌گیرد و اگر یک اکانت ۵ بار از پست شما بازدید کند مقدار reach تنها یک عدد را به وی اختصاص می دهد. بسیاری از بازدیدکنندگان به هر روشی مانند لوکیشن، اکسپلورر، هشتگ، استوری و… می‌توانند از پوست شما دیدن کنند.

reach اینستاگرام

reach اینستاگرام و ایمپرشن چه تفاوتی دارند؟

اما در کنار reach اینستاگرام شما باید به ایمپرشن نیز توجه داشته باشید؛ زیرا ایمپرشن را به عنوان بازدید می‌توان معنی کرد و توجه داشته باشید، تعداد مراتبی که استوری شما مشاهده می‌شود را به ایمپرشن مربوط می دانند و عددی که به عنوان ایمپرشن مشخص می شود را شما شاید برابر با reach اینستاگرام مشاهده نکنید، به این دلیل که مخاطب به هر دلیل ممکن است استوری و پست شما را چندین مرتبه مشاهده کند و به همین دلیل عدد ریچ اینستاگرام با  ایمپرشن با یکدیگر متفاوت هستند.

هرچقدر پست و استوری شما مشاهده شود همان مقدار تعداد ایمپرشن مشخص است و در این میان، تفاوتی که بین reach اینستاگرام و ایمپرشن مشخص است اینگونه است که اگر reach پست شما ۴ باشد، ممکن است ایمپرشن پست شما ۱۵ باشد، یعنی این که ۴ فالوور پست شما را مشاهده کرده اند، اما هر کدام شاید چندین مرتبه به حالت تکرار از پست شما استفاده کرده اند و اینگونه است که عدد ایمپرشن ۱۵ بار مشخص شده است و بدین ترتیب تفاوت ایمپرشن و reach اینستاگرام به همین سادگی مشخص می شود.

reach اینستاگرام

امکانات و ابزار اینستاگرام

با توجه به مباحثی که به آن توجه شد شما باید بدانید که هر کدام از این موارد تا چه اندازه می‌تواند در کسب و کار شما تاثیر داشته باشد؛ چراکه در هر صورت بسیاری از پروژه‌ها و پیج های بیزنیس به صورت صددرصدی در این بین آمارهای پیج باعث می‌شود تا افراد بتوانند کارایی قابل قبول تری را از پیج خود انتظار داشته باشند و ارزش پیچ به واسطه مواردی که گفته شد می‌تواند با هویت اصلی خود رو به رو شود که در صورت امکانات، آمارها و قابلیت هایی که به عنوان پیج بیزینس در اختیار افراد قرار می‌گیرد، هر کدام با ابزار خاصی می تواند در بهبود خدمات اینستاگرام ارائه شود که  این امکانات برای  پیج بیزینس به گونه‌ای است که از هر کدام می توان به سادگی در شبکه های اجتماعی نیز استفاده کرد، که این امکانات می تواند استفاده از ابزار متفاوت و آنالیز پیج باشد و یا سفارش تبلیغات به اینستاگرام در کنار قرار دادن لینک در استوری و یا بسیاری از خدمات دیگر مانند  reach اینستاگرام که به بالا بردن کیفیت کسب و کار در این شبکه رسانه ای کمک می کند.

reach اینستاگرام

 با استفاده از reach اینستاگرام شما به علایق و نیاز مشتری پی می برید، پست و استوری شما که منتشر می شود با کمک اینستاگرام می‌توانید به علاقه مطمئن شوید؛ چرا که اینگونه مشخص می‌شود که مشتری با بازدید پست شما چه دیدگاهی به روند کاری شما دارد و شاید حتی هیچ توجهی نیز نداشته باشد و به واسطه درک علایق و نیاز مشتری استفاده از خدماتی مانند reach اینستاگرام صددرصد در این زمینه به شما کمک می کند، تا از هر کدام از امکانات و بتوانید به راحتی با قابلیت های قابل قبولی استفاده کنید و در این بین، توصیه ما به شما این است سعی کنید پیج خود را با همین ابزار بهبود دهید و از امکانات و قابلیت ها به نحو احسن استفاده کنید.

سخن پایانی

اما به نظر شما ریچ اینستاگرام چگونه می‌تواند مزیت اصلی خود را نشان دهد؟

 شما با محتوای مورد نظر خود که در قالب پست و استوری منتشر می کنید باید به نوع تاثیرگذاری آن نیز توجه داشته باشید؛ چراکه با توجه به میانگین سنی کاربران به راحتی مشخص می‌شود که شما بتوانید یک برنامه‌ریزی درست را برای جذب کاربران در نظر بگیرید که در این بین، یکی از اجزای بسیار مهم برای تجزیه و تحلیل و آمارهای اینستاگرام ریچ اینستاگرام است.

 تصمیم گیری های اصولی را با reach اینستاگرام به راحتی می توانید انجام دهید که شما آمار پست ها و محتواهای طنز و سرگرم کننده را با آموزش به سادگی می توانید مقایسه کنید و اینگونه متوجه می‌شوید که در کدام حوزه می‌توانید موفق تر باشید و تبلیغات خود را با چه روشی می توانید ادامه دهید. در این مقاله ما تمام سعی خود را بکار بردیم که شما را با قابلیت های اصلی ریچ اینستاگرام شما را آشنا کنیم تا بتوانید به نحو احسن به تجزیه و تحلیل آمارها به نحو احسن بپردازید و از آن در راستای تبلیغات سودمند استفاده کنید و نتیجه تبلیغات خود را در اینستاگرام مشاهده کنید.