cpc چیست، ppc چیست ؟

cpc چیست، ppc چیست از جمله سوالاتی است که ما در دنیای تبلیغات کلیکی بسیار از افراد تازه کار و مبتدی می شنویم؛ چرا که هر کدام از این واژه ها می تواند در یک حوزه خاص و البته متفاوت کابرد خاص خود را به نمایش بگذارد. کاربرد هریک یک فاکتور خاص را دنبال می کند و معیارهای اصولی را باید در این راستا در نظر در نظر گرفت.

PPC را به عنوان پرداخت به ازای هر کلیک  می شناسند. CPC هزینه به ازای هر کلیک است که هر کدام را می توان به راحتی مورد استفاده قرار داد و به بازدهی آن مطمئن بود.هر کدام از این دو مورد تفاوت‌های خاص خود را دارد که این تفاوت ها توانسته تا حدی به ارتباط یکدیگر نیز کمک کند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با این دو مقوله به شکل جدی آشنا کنیم تا در روند تبلیغاتی خود به نحو احسن از هر کدام استفاده کنید.

PPC

PPC چیست ؟

زمانی که شما به دنبال شناخت cpc چیست، ppc چیست هستید بهتر است بدانید که پرداخت به ازای هر کلیک به چه تبلیغاتی گفته می‌شود که عمدتا این تبلیغات که پرداخت به ازای هر کلیک است، به واسطه هر کلیکی که انجام می‌شود باید هزینه خاصی را پرداخت نمود و در برخی از شرایط هر کدام از این کلیک ها ممکن است هزینه ثابتی داشته باشدو یا در برخی از مواقع دیگر شاید شما به صورت روزانه باید فاکتور خاصی را مد نظر داشته باشید؛ چرا که حتی از جایگزینی به نام CPM نیزمی توان استفاده کرد. شما بهتر است از پرداخت به ازای هر کلیک استفاده کنید به این دلیل که امروزه در بسیاری از تبلیغات گوگل از این روش استفاده می شود و در پرداخت به ازای هر کلیک تنها زمانی شما می توانید هزینه را پرداخت کنید که تبلیغی کلید خورده باشد و این موضوع صددرصد به نفع شماست.

CPC چیست؟

اما در هزینه به ازای هر کلیک را باید با هزینه‌های کلیک مورد ارزیابی قرار دهید؛ چرا که فاکتور خاصی برای این بررسی قرار می گیرد و در این بین، کلمات کلیدی می توانند نقش متفاوتی را ایجاد کنند. حجم جستجو باعث می شود تا شما به واسطه آن هزینه خود را برای هزینه به ازای هر کلیک در نظر بگیرید، این گزینه را می توانید با یک هزینه توافق شده در هر زمانی که بازدید کننده از تبلیغات کلیکی استفاده می کند برآورد کنید و هزینه خاصی را بابت آن پرداخت کنید.

به این دلیل که برخی از واژه ها حقیقتا واژه‌ هایی گران هستند ولی شما باید به مزایای هر کدام توجه بسیار بالایی داشته باشید؛ چرا که کلمات کلیدی در گوگل به شکل جدی می تواند برای صاحبان کسب وکار رونق خاصی را از طریق بازاریابی از آن خود کند و اگر شما از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید می‌توانید فروش محصولات خود را بالا برده و دیگر به سوالاتی مانند cpc چیست، ppc چیست فکر نکنید.

PPC

استفاده از انواع پلتفرم ها برای تبلیغات کلیکی

امروز شما در بسیاری از موتورهای جستجو و حتی پلتفرم های گوناگون می توانید از cpc چیست، ppc چیست به راحتی استفاده کنید؛ چرا که شرایط خاصی برای تبلیغ وجود دارد که هر کدام از این شرایط صددرصد به به گونه ای به تبلیغات کلیکی مرتبط است. هر کدام می‌تواند خدمات قابل قبولی را به نمایش بگذارد و در این بین، شما باید بدانید که کدام یک برای شما می‌تواند مقرون به صرفه تر باشد، که البته بعضی از افراد شاید زمانی به بتوانند به نتیجه اصلی دست پیدا کند که از همان ابتدای کار با پرداخت هزینه کلیک کار خود را با تبلیغات گسترده شروع کنند، اینگونه در دنیای اینترنتی بازاریابی آن ها نیز حرف هایی برای گفتن دارد که با استفاده از مزایای cpc چیست، ppc چیست می توان در کمترین زمان بهترین نتیجه را حاصل کرد. تبلیغ بیشتر به صورت هدفمند عاقلانه است و در غیر این صورت آن تبلیغ هیچ سودی ندارد.

PPC

انواع تبلیغات ppc

همانطور که در این مقاله به آن اشاره شد زمانی که شما برای هر کلیک مبلغی را پرداخت می کنید یعنی در حوزه سوالاتی مانند cpc چیست، ppc چیست قدم گذاشته اید. تبلیغات کلیکی هرکدام به صورت تبلیغات همسان، تبلیغات کلیکی ویدیویی، پیامکی و بنری بازتاب خاصی را در بازاریابی منعکس می کند. در حوزه تبلیغات ppc  شما می‌توانید در بسیاری از بخش خای متفاوت پلتفرم های قوی نیز از این شگردهای تبلیغاتی به نحو احسن استفاده کنید. امروزه در بسیاری از تبلیغات همسان بسیاری از وب سایت ها به عنوان یک راهکار کلیدی استفاده می کنند؛ چرا که در تبلیغات همسان هدف شما تبلیغات است اما به گونه دیگر ظاهر امر را نشان می دهید.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با cpc چیست، ppc چیست  که به هیچ عنوان فعالیت سخت و پیچیده ای نیست آشنا کنیم. تبلیغات در دنیای امروز بسیار مسیر ساده ای را کی می پیماید و در هر کسب و کاری که شما آن را دنبال می کنید، برای اینکه بتوانید به نتیجهای خوب و قابل قبولی برسید، بهتر است بدانید که از چه روش تبلیغاتی کجا و چگونه باید استفاده کنید، تا سودآوری آن برای شما محرز باشد و به همین دلیل است که عباراتی مانند cpc چیست، ppc چیست  تا این حد توانسته افراد را به سوی خود فرابخواند و جذب کند. در این بین شما اگر روش تبلیغات خوبی را در نظر بگیرید و سئوی مناسبی را نتوانی در نظر بگیرید توجه به cpc چیست، ppc چیست بهترین انتخابی استفاده که در حوزه تبلیغات کلیکی، به صورت پیامکی، ویدیویی، همسان و بنری از آن استفاده نمایید.