در صورتی که شما دارای رسانه اید یا آن که صاحب کسب و کاری هستید یقینا اطلاع دارید که مرتبط بودن با مشتریان و کاربران دارای استعداد نهان و تبدیل آن ها به مشتریان و کاربران دائمی، همواره با مخارج گوناگون توام است و برخی شیوه های سنتی و به کار بردن هر پلتفرمی برای نیاز شما مناسب نیست. پوش نوتیفیکیشن و خدمات ارسال نوتیفیکیشن به همین جهت ایجاد شده اند. به منظور آشنایی با نحوه ساخت این گونه از اعلان ها و خدماتی که از بابت آن ها تحقق می یابد تا انتهای این نوشتار همراه ما باشید. اعلان های این چنینی، پیامی مشابه پیامک یا همان (SMS) است؛ با این اختلاف که می تواند در بیشتر ابزارها مانند مرورگر وب، اپلیکیشن یا سیستم عامل فرستاده شود و احتیاجی به داشتن داده های تماس مشتری جهت فرستادن پیام نیست و کاربر با قدرت خود و با عضو شدن در سرویس اعلان های شما، پیام های فرستاده شده شما را به دست می آورند.
این نوع اعلان ها جزء خدمات تاثیرگذار در عرصه دیجیتال مارکتینگ بوده که اخیرا وارد ایران شده است. کاربرد این گونه اعلان ها به دو شیوه ارگانیک و تبلیغاتی قابل انجام است. در شیوه ارگانیک هر شغل اینترنتی، از قبیل اپلیکیشن و وب سایت، با فرستادن اعلان های کلیکی برای کاربران شان، علاوه بر ایجاد برخورد با آن ها، کاربران را به وب سایت و اپلیکیشن خود برگردانده و با فرستادن اعلان های کلیکی خصوصی سازی شده و موجب بالا رفتن راندمان آن ها میشود.
شیوه دوم کاربرد اعلان های کلیکی تبلیغاتی و فرستادن تبلیغات برای کاربران وب سایتها و اپلیکیشن های وابسته است. در این شیوه تبلیغ کننده ها به مقصودشان برای گسترش دادن محصولات کسب وکار و منتشرکنندگان به کسب درآمد از ایجاد وب سایت هایی با سطح کیفی بالا خواهند رسید. از این رو، خدمت نوینی با عنوان تبلیغات اعلان های کلیکی در پلفترم های تبلیغاتی آنلاین، همچون روش نوین تبلیغات آنلاین به کار گرفته شده است. با استفاده از این سرویس، کسب وکارها می توانند با تولید کمپین اعلان های کلیکی تبلیغاتی، از مجال تبلیغات بهره برداری کرده و محتوای تبلیغاتی شان را به کاربران رسانه هایی بفرستند که اجازه فرستادن این اعلان ها را صادر کرده اند.
بهترین سرویس پوش نوتیفیکیشن
خصوصیاتی که می توانند ما را به مقصودمان برسانند یقینا به شیوه کسب و کار ما بر می گردد. کدام المان ها برای ما بااهمیت تر هستند و همواره می توانند کارآمد واقع شوند؟ برای رسیدن به جواب این سوال می توانید خصوصیاتی که در ادامه بیان کرده ایم را ببینید.
- شروط رایگان مناسبی را برای آغاز کار در دسترس قرار دهد.
- آنالیزی از کاربران عرضه کند.
- آیکونی پیش فرض به منظور به اشتراک گذاشتن محتوای مدنظر داشته باشد.
- عملکرد کاربران را پی جویی و ارزیابی کند، برای مثال گشودن نوتیفیکیشن.
- به سرعت نصب گردد و به راحتی امکان یکپارچه سازی آن وجود داشته باشد.
- نرخ نگهداری و دیدن نوتیفیکیشن را نشان دهد.
- برای هر سه پلتفرم موبایل، وبسایت و IOS نوتیفیکیشن بفرستد.
- قابلیت خصوصی سازی، تقسیم بندی و کمپین کاربران را فراهم کند.
ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی
یکی از مباحث بااهمیتی که برای کاربران مطرح است چگونگی ارسال اعلان های کلیکی است. در ادامه این قسمت نحوه ارسال این گونه اعلان ها آموزش داده می شود:
- در پلتفرم سایت های ارائه دهنده سرویس ثبت نام کرده و به پنل وارد شوید.
- یک کمپین اعلان بسازید و تنظیمات ضروری به منظور ترازسازی کاربران به خصوص را انجام دهید و همین طور هزینه فرستادن اعلان را در تنظیمات کمپین مشخص سازید.
- اعلان تبلیغاتی تان را بسازید. به همین جهت نخست صفحه ورود کاربر را مشخص کنید و سپس با گزیدن تیتر، آیکون، عکس جالب و شمار ارسال، اعلان کلیکی خود را تکمیل کنید.
- مطابق با بهای هر ارسال، این اعلان ها به کاربران هدف ارسال میشوند.
ساخت پوش نوتیفیکیشن
پوش نوتیفیکیشن ها پیام هایی هستند که قابلیت کلیک دارند. این اعلان ها در صفحه نمایش مانیتور کاربر یا قسمت اعلانات در دستگاه های تلفن همراه نشان داده می شوند. در حقیقت این اعلان ها حتی در حالت باز نبودن مرورگر کاربر نشان داده می شود. اعلان های کلیکی افزون بر دسکتاپ، در دستگاه های تلفن همراه نیز عمل می کنند. با این روش می توانید در کنار نوین تریم به روزرسانی ها، با کاربران تان در تمام دستگاه ها مرتبط باشید. به اثبات رسیده است که پوش نوتیفیکیشن مسیری بسیار تاثیرگذار جهت تبدیل مشاهده کنندگان وب سایت به مشتری و مقاومت کاربر است.
پـوش نوتـیفیکیشن اندروید
اعلان کلیکی که با یک پیام اصولی به کاربران ماندگار، در جایگاهی متناسب و در تایمی به موقع فرستاده شود، دارای است. پژوهش های گوناگون در رابطه با اپلیکیشن ها بیان می کند، فرستادن پوش نوتیفیکیشن دارای هدف، ارزش کلیک (CTR) را تا ۲ برابر و ارزش تبدیل (Conversion) را تا ۳ برابر در مقایسه با اعلان عادی ارتقا می دهد. فرستادن این گونه اعلان های کلیکی در مجموع، تعداد کاربران فعال فعال اپلیکیشن را تا ۷ برابر افزایش می دهد.
با سیستم پوش نوتیفیکیشن اندروید می توان کاربران را مطابق با فاکتورهای گوناگون تقسیم بندی کرد و به هر دسته ای پیامی فرستاد که ویژه آنهاست و در آخر رجوع آن ها به اپلیکیشن تان را به شیوه قابل ملاحظه ای بالا برد.
جمع بندی
سرویس های پوش نوتیفیکیشن تولید شده اند تا در خدمت کسب و کارها و رسانه های گوناگون باشند. به همین دلیل برایمان ترقی و پیشرفت آنی مشهود است. به عبارت دیگر با کمک این گونه از سرویس ها مشتریان زیادی با کسب و کار شما آشنا شده و از خدمات و یا محصولات شما استفاده می کنند و این برای شما درآمدزایی ایجاد می کند.