گوگل اپتیمایز را می توانید یکی از راهکارهای عملی برای بالا بردن نرخ تبدیل فروش و هم چنین راهکاری مناسب برای قیف فروش در نظر بگیرید که با استفاده از این ابزار شما این اختیار را دارید وب سایت خود را به بهترین شکل ممکن برای یک بازاریابی و تبلیغات مناسب آماده کنید. بدون شک گوگل ابزار بی نظیر دارد که صددرصد میتواند تعامل شما را با کاربران به واسطه عناصر مختلفی که دارد، به بهترین شکل ممکن مدیریت کند و در این راه شما باید بدانید که این ابزار کلیدی به راحتی میتواند کاربران را تشویق کند تا از خدمات شما به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. اگر ویژگیها و نحوه کاربرد را در کنار مزایا و بسیاری از موارد دیگر به خوبی در نظر بگیرید، بدون اغراق در بازاریابی می توانید از این ابزار کلیدی به نحو احسن استفاده کنید؛ چرا که در هر صورت تمامی ابزار گوگل قصد دارند تا به شما کمک کنند که هرچه سریعتر به هدف خود در بازاریابی دست پیدا کنید.
گوگل اپتیمایز راهکاری برای تست و آزمایش ارزیابی وب سایت
گوگل اپتیمایز را به عنوان یک تست A/B برای انواع وب سایت ها می شناسند که شما بدون واسطه این تست و آزمایش را بتوانید بدون نیاز به برنامهنویسی خاصی مورد استفاده قرار دهید. تغییرات قابل قبولی را برای نتیجه های متفاوت تست باید در نظر بگیرید و با بهینه سازی وب سایت و تغییرات ساختاری باعث به فعالیت بازاریابی محتوایی خود با یک شگرد و استراتژی جدید کمک کنید.
هر چقدر از نوع محتوای خود را مورد بررسی قرار دهید به راحتی میتوانید قابلیتهای آن را به بهترین شکل ممکن در فعالیت های بازاریابی خود در نظر بگیرید. این ابزار کلیدی به شما کمک میکند تا با انجام تست و آزمایش های دقیق بتوانید وب سایت خود را با یک ارزیابی درست و تجزیه تحلیل دادهها و آمار ها مورد بررسی قرار دهید و چنانچه به صورت شخصی سازی شده بتوانید از این ابزار استفاده کنید صددرصد درصد داده های شما در پلتفرم های گوناگون می تواند تست های قابل قبولی را به نمایش بگذارد که در هر کدام از متغیرها، گوگل اپتیمایز برای نتیجه تست به صورت محاسباتی خود را به بهترین شکل ممکن دخیل می کند.
انجام تست A/B
برای انجام تست A/B شما بهتر است در ابتدای کار وبسایت خود را به گوگل متصل کنید؛ چرا که با این اتصال می توانید تنظیمات مربوطه را به راحتی مورد بررسی قرار دهید و این چنین موفقیت ابزارهای خود را مورد بررسی قرار دهید، بسیاری از متغیرهای گوناگون را شما به واسطه رابطه کاربری قدرتمند می توانید بر روی سایت خود اعمال کنید، این تست صددرصد میتواند برای بازاریابی محتوایی شما بسیار اثربخش عمل کند، بدون اینکه هیچ گونه تغییری را برای صفحات فرود در نظر بگیرید. نرختبدیل خود را اثرگذارتر کنید و در نظر بگیرید که استفاده از تست A/B خود در موارد خاصی به آن توجه می شود که شما باید بسیاری از موارد و شرایط در صفحات فرود خود را برای استفاده از گوگل اپتیمایز مورد ارزیابی قرار دهید. بهینه سازی سایت یکی از مهمترین موارد سئو سایت است.
اهداف و فرضیه خود را مشخص کنید
شما برای تبدیل نرخ خود صد درصد به یک ابزار کاربردی مانند اپتیمایز نیاز دارید که اینکار می تواند به اهداف شما به بهترین شکل ممکن کمک و زمانی که به اکانت خود در گوگل اپتیمایز وارد می شوید می توانید با انواع تغییرات روبهرو شوید که در این بین، شما باید همیشه اهداف و فرضیه های خود را مشخص کنید؛ چرا که اگر قرار است از تست A/B استفاده کنید و به فرضیه ها اهمیت ندهید، صددرصد نمی توانید نتیجه قابل قبولی را با بازدهی عالی در نظر بگیرید. سعی کنید برای تعیین فرضیهها گوگل اپتیمایز را به عنوان یک ابزار شاخص مانند در نظر بگیرید که سعی می کند از جزئیات به صورت دقیق و واضح استفاده نماید؛ چون که در بررسی بسیاری از نتایج متاسفانه برخی از افراد شاید با این موضوع آشنا نباشند که تست چند درصدی تا چه حد میتواند بازدیدکنندگان را مشخص کند، اما اگر سایت شما از جمله سایت هایی است که ترافیک بالایی دارد می توان از لحاظ آماری داده های آن را تجزیه و تحلیل کنید تا به یک نتیجه معقولانه دست پیدا کنید.
اهمیت گوگل اپتیمایز برای بازاریابی محتوایی
استفاده از ابزاری مانند گوگل اپتیمایز بدون شک در بازاریابی محتوایی شما تاثیر مستقیم میگذارد؛ چرا که شما با استفاده از تکنیک ها و روش های قابل قبول به راحتی می توانید این نوع بازاریابی را به بهترین شکل ممکن رصد کنید و زمانی که شما به انواع تست ها، آزمایشها و نتیجه آن توجه داشته باشید استراتژی و روش بازاریابی محتوای شما می تواند به راحتی بر روی مخاطب و مشتری تاثیر اصلی خود را بگذارد و به همین دلیل است که ما به شما توصیه میکنیم از ابزار کلیدی مانند گوگل اپتیمایز به هیچ عنوان برای بهینهسازی نرخ تبدیل غافل نشوید.
برای جمع بندی مبحث گوگل اپتیمایز می توانید این ابزار را یکی از ابزار کلیدی برای تست و مهمتر از همه آزمایش ارزیابی وب سایت خود قرار دهید؛ چرا که در هر صورت هر گونه تغییرات در صفحه باعث می شود تا شما با افت سرعت و بسیاری از موارد دیگر روبرو شوید که در این بین، ابزاری مانند ابزار مورد نظر به شما کمک می کند تا بتوانید به نحو احسن آزمایشهای چند متغیره خود را با نرخ های تبدیل متفاوت به ثمر برسانید و از هرکدام با بررسی دقیقی که به عمل می آورد برای نتیجه بالاتر استفاده کنید.