رازهای افزایش بازدید از گوگل به کمک تصاویر
راههای بسیاری برای بهتر دیده شدن مطالب در وب سایتتان وجود دارد. نوشتن یک محتوای غنی، با رعایت موارد سئو نظیر تگ های Heading یا استفاده از عبارات long tail در نوشته هایمان، اما فقط یک راه برای تولید یک محتوای واقعا جذاب وجود دارد و آن استفاده از تصاویر مرتبط و با کیفیت است.
بک لینکهای با ارزش را بهتر بشناسیم
لینک بیلدینگ نسبت به روزهای آغازین صنعت بهینهسازی تغییرات زیادی بخود دیده است.تاکتیک های ساخت بکلینک بعد از معرفی الگوریتمهای ضد اسپم، بسرعت کهنه شده و کارایی خود را از دست میدهند. اما آیا شما همگام با این تغییرات پیش میروید؟ آیا همچنان برای بهینهسازی وب سایت خود از روشهای قدیمی استفاده میکنید؟ اگر همچنان […]
رهایی از الگوریتم جدید گوگل
با اعلام اخیر گوگل درباره بروز رسانی هفته گذشته هسته اصلی ، بسیاری از متخصصان سئو در مورد دقیقا چه چیزی تغییر کرده اند سردرگم هستند. اگر اطلاعیه گوگل را از دست دادید، خبر رسمی گوگل درباره بروز رسانی این است: این هفته ما به روز رسانی الگوریتم Broad Core را منتشر کردیم، همانطور که […]
الگوریتم ویرانگر Core Broad
همانطور که تقریبا همه می دانند چهارشنبه هفته گذشته گوگل اعلام کرد که در حال بروز رسانی الگوریتم Core Broad است. امروز و در میانه هفته بعد از آن، هنوز این الگوریتم در حال نوسان نتایج جستجوهاست. دنی سالیوان رابط گوگل در توئیتر در پاسخ به کاربری که پرسیده بود نوسانات نتایج چه زمانی آرام […]
راهنمای کامل رفع مشکلات سئو – چرا کلیکهای کمتری از گوگل میگیریم
راهنمای کامل تازه کارها برای رفع مشکل دیده نشدن سایت در موتورهای جست و جو
ریدایرکت ۳xx و تاثیر آن در کاهش رتبه
قانون ریدایرکت ۳۰۱ عوض شد.چه چیزی باید در مورد سئو بدانید. آیا زمان بازنویسی قوانین سئو فرا رسیده است؟ تا الان اینگونه بود که سئو مجموعه ای از بهترین قوانین را فراهم می کرد تا بهترین روش بکاربردن URL ها را نشان دهد.Moz.com به این موضوع به شکل زیر پرداخته است: [bs-text title="این قوانین صحیح [...]
راهنمای تولید محتوای باکیفیت برای کسب رتبه در گوگل
گوگل در هنگام تعیین کیفیت یک صفحه کدام یک از فاکتورهای سئو را در نظر میگیرد؟ در صورتی که بدانید گوگل چگونه به محتوای صفحه شما مینگرد، میتوانید محتوای باکیفیت تری تولید کرده و رتبه بالاتری بگیرید.
چگونه از Canonical URL استفاده کنیم ؟
Canonical URL راه حل استانداردی برای معرفی آدرس صحیح یک صفحه به موتور جستجوی گوگل است. جلوگیری از جریمه محتوای تکراری مهمترین اثر استاندارد سازی آدرس است.
راهنمای جامع استفاده از فایل Robots.txt – ویژگی ها و موارد استفاده
فایل robots.txt به شما قدرت کنترل ربات گوگل را میدهد. شما به گوگل اجازه میدهید/نمیدهید به یک فایل، دایرکتوری و یا آدرسی خاص از سایت شما دسترسی نداشته باشد.
دوره آموزش سئو سایت در تهران برگزار شد
کارگاه آموزش سئو در تهران به همت Smartup Studio برگزار شد. در این دوره ۱۶ ساعته آموزش سئو ، مباحث سئوی داخلی On-Page به تفکیک محتوا و مباحث تکنیکال و سئوی Off-Page به دانشجویان گرامی آموزش داده شد. مباحثی چون: انتخاب کلمات کلیدی استراتژی ایجاد محتوا بررسی رقبا ایجاد آدرس های سئو فرندلی افزایش سرعت […]
راهنمای کامل سئو داخلی وب سایت
یکی از مهمترین بخش های سئو، سئو داخلی یا بهینه سازی On-page است. حتی حرفه ای ترین افراد هم گاهی اوقات از سئوی داخلی وب سایت غافل میشوند. سئو بسیار شبیه به پازل است. شما باید تمام قطعات (محتوا، بک لینک ها و غیره) را در کنار هم بچینید تا به نتیجه برسید. همه تلاشهای […]
بهینه سازی وب سایت برای موتور جستجو
یکی از مهمترین چالش های راه اندازی یک تجارت آنلاین، کسب رتبه در موتورهای جستجو میباشد. بهترین و باکیفیت ترین کاربران از طریق گوگل و سئو سایت وارد وب سایت شما میشوند و نرخ تبدیل بازدید کنندگان اُرگانیک بسیار بیشتر از دیگر بازدید کنندگان میباشد.
به این شش دلیل ، سئو شبیه رفتن به باشگاه است!
به عنوان یک سئو مستر و کسی که سالها در این حوزه فعالیت کرده است، بارها و بارها با دیدن نتایج کار شگفت زده شده ام. هیچگاه نمیتوان به نتیجه کار اطمینان کامل داشت و گاهی با ساده ترین روشها میتوان قلههای گوگل را فتح کرد. اما واقعا چرا بهینه سازی سایت چنین رفتاری از […]
چگونه دچار گوگل پنالتی نشویم
تقریبا همه کسانی که تمام یا قسمتی از تجارتشان بصورت آنلاین است گوگل و خدمات جستجوی آن را بخوبی می شناسند و از نقش موثر کسب رتبه در موتورهای جستجو برای رونق کارشان بخوبی آگاه هستند. مردم بیش از۳.۵ میلیارد بار در روز برای جستجو کالا و یا خدمات در گوگل به جستجوی نیازشان با […]
چگونه رتبه ۱ گوگل را حفظ کنیم؟
بعد از مدتها تلاش و ممارست، در عبارت کلیدی مورد نظرتان که احتمالا رقابت زیادی هم داشته، به رتبه ۱ گوگل رسیدید. حالا وقتش رسیده که نفس راحتی کشیده و منتظر افزایش بازدید کننده و در پی آن کسب درآمد از محل رتبه خوبتان باشید. اما بهتر است بدانید کسب رتبه مسئولیتهای شما را سنگین […]
سه نشانهی بدحالی سئو سایت شما
سئو یکی از بزرگترین نقاط تاریک و مبهم در بازاریابی آنلاین است. از یک سو، میدانیم مراحلی برای کسب رتبه در گوگل و سایر موتورهای جستجو وجود دارد. اما از سوی دیگر، مطمناً نمیتوانیم با الگوریمتهای گوگل بازی کنیم، چرا که در اینصورت حکم نابودی احتمالی تجارت خود را امضا کردیم. حرف و حدیت های […]
محدودیت جدید گوگل ادوردز برای کاربران
گوگل ادوردز محدودیتهای تازهای را در مسیر انتخاب کلمات کلیدی ایجاد کرده است. همانطور که می دانید ابزار Keyword Planner برای انتخاب کلمات کلیدی بر اساس میزان تقاضای آن کلمه و جستجو توسط کاربران کاربرد بسیاری دارد و تقریبا تمامی کسانی که قصد بهینه سازی سایت خود را دارند از این ابزار استفاده میکنند. ولی […]
راهنمای کامل بهینه سازی آدرس URL
داشتن URL های بهینه سازی شده و SEO-Friendly به موتورهای جستجو و کاربران در درک بهتر محتوای سایت و گشت و گذار در سایت کمک بسیاری میکند. همینطور پتانسیل سایت شما را در مقایسه به رقبایتان افزایش خواهد داد. برای درک بهتر چگونگی ایجاد آدرسهای بهینه سازی شده، در ادامه مطلب با ما باشید.