ایران سایت

خدمات سئو ایران سایت

با شرکت سئو ایران سایت، نتیجه آینده کسب و کار خود را تضمین کنید.

سئو وب سایت قسمت عظیمی از پیشرفت یک کسب و کار در دنیای دیجیتال مارکتینگ را شامل می‌شود. ایران سایت؛ قدیمی ترین آژانس دیجیتال مارکتینگ با ارائه گسترده ترین خدمات سئو زمان بندی شده، همواره خود را با تغییرات و الگوریتم های گوگل وفق می دهد، تا با متد سئو کلاه سفید و سالم همراه شما باشد.
استراتژی و سئو اصولی خود را به اولین شرکت طراحی سایت بسپارید.

خدمات سئو ایران سایت

خدمات سئو

سئو محلی

آمار نشان می دهد که درصد بالایی از مشتریان مشاغل محلی را به صورت آنالین جستجو می‌کنند. رتبه بندی سئوی محلی شرکت خود را به ما سپرده و مشتری های اطراف را به فروشگاه آنلاین خود بیاورید. ایران سایت با بهینه سازی غنی ( GMB( Google My Business اطلاعات شما، کسب درآمد و دیده شدن را برای شما به حداکثر می‌رساند.

سئو تکنیکال

مواردی مانند بهینه سازی سرعت به وسیله تغییراتی در کدهای سایت و بک اند، درست کردن و بازطراحی UX/UI، رفع ارورها، پرفورمنس Lighthouse و … در رتبه شما بسیار تاثیر می‌گذارد. هرچه موتور جستجو را خوشحال کنید، متقابل با دریافت جایگاه بهتر مواجه خواهید شد. ما در بخش خدمات تکنیکال سئو، تمام این موارد و اصول سئو را در نظر گرفته و بهبود می‌بخشیم.

سئو محتوا

داشتن تیمی از نویسندگان که به طور دائم محتوا جدید و غنی برای صفحات خدمات، مقاله ها و دیگر قسمت های سایت شما می‌نویسند، از بزرگترین خدمات ایران سایت است که شما به راحتی از آن برخوردار خواهید شد. موتورهای جستجو، عاشق سایتی هستند که به طور منظم، مطالب خود را آپدیت کرده و یا به آن متن جدیدی اضافه می‌کند. محتوانویسی و آپدیت محتوا از مهم ترین عوامل پیشرفت رتبه است.

سئو سایت فروشگاهی و E-commerce

کارشناسان سئو ما به شما کمک کرده تا همواره ترافیک اورگانیک و مشتری را به فروشگاه و تجارت الکترونیک خود بیاورید. این امر نیازمند دقت در اینتنت کلمات و انتخاب صحیح آن ها در استراتژی ساختار اولیه است. سئو سایت فروشگاهی باعث می‌شود محصولات شما به راحتی ارائه و خرید شوند.

تحقیق کلمات کلیدی و استراتژی

تیم سئو ایران سایت با درک از اینتنت و نیاز سایت شما، برسی رقبا و دریافت کلمات پیشنهادی مورد نیاز، جامع ترین کیورد ریسرچ را برای شما انجام خواهد داد. هر تعداد کلماتی که مد نظر کسب و کار شما است را به ما بدهید تا در بالا رفتن جایگاه و رتبه آن ها پر قدرت عمل کنیم.

لینک سازی

استفاده از لینک سازی اصولی و سالم با روش سئو کلاه سفید همواره برای گوگل ارزشمند بوده است. با این متد به گوگل اثبات می‌کنید که در بین رقبا از اعتبار بالایی برخوردار هستید. لینک سازی داخلی با اینتنت صحیح، لینک سازی خارجی در سایت های مرتبط با دامنه قدرتمند، وظایف مهم متخصصان سئو ایران سایت است.

سئو 360

سئو 360 یک راه حل کلی نگر است که شامل تحقیقات کلمات کلیدی، بازاریابی محتوا و بهینه سازی مداوم وب سایت و فنی می‌شود. هیچ کسب وکاری بدون توجه به صنعتش یکسان نیست، بنابراین مهم است که تمام جنبه های حضور آنلاین خود را به طور کامل بررسی کنید، جایی که ما وارد عمل می‌شویم.

آف پیج Off-page

قسمتی که عدم توجه به آن و دریافت لینک خارجی از سایت هایی با اسپم اسکور بالا باعث پنالتی شدن سایت شما و افت رتبه توسط گوگل می‌شود. ما به وسیله به روز ترین ابزار های سئو، با آنالیز کامل لینک های قبلی شما و بی اثر کردن لینکهای مضر، افزایش رتبه را تضمین می‌کنیم.

آن پیج On-page

تک تک صفحاتی که تولید و یا از قبل در سایت وجود دارند، توسط کارشناسان سئوی ما وارسی و بهبود می‌یابند. صفحات سایت شما چه از نظر محتوا و چه لینک سازی داخلی بین صفحات مرتبط، چک و مطابق با اصول موتورهای جستجو تصحیح می‌گردند. تایتل و توضیحات در صورت ایراد، بازنویسی می‌شوند.

چگونه سئو انجام می دهیم؟

1. بررسی تکنیکال سئو

سنگ بنای هر استراتژی سئو، داشتن درک خوبی از وب سایت و عملکرد فنی آن برای ایجاد یک استراتژی بهینه سازی شده و همسو با اهداف رشد شماست. چه سایت شما نو پا باشد و چه از ابتدا نیاز به گذراندن مراحل سئو باشد، ما در مرحله اول سایت شما را از نظر تکنیکال برسی و بهبود می‌بخشیم.

2. کیورد ریسرچ و تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی پایه و اساس هر استراتژی بهینه سازی محتوا است. کلمات بر اساس مخاطبان، پیشنهادات و اهداف شما انتخاب می شوند. این تجزیه و تحلیل می تواند توسط یک تحلیل رقابتی پشتیبانی شود تا به شما در تطبیق استراتژی محتوای خود کمک کند.

3. استراتژی کانتنت و محتوا

بر اساس تحقیقات کلمات کلیدی که در مرحله قبل صورت گرفت، ما محتوا های قبلی سایت شما را آپدیت و بهینه سازی می‌کنیم. اگر سایت از ابتدا توسط تیم ما طراحی شده باشد، از ابتدا با سئوی اصولی، کلمات تجارت آنلاین شما را برای موتورهای جستجو بهینه سازی خواهیم کرد.

4. لینک سازی خارجی، ریپورتاژ و استراتژی روابط عمومی

با کارکردن روی دیده شدن سایت شما توسط سایت های دیگر، به وسیله دریافت لینک، قدرت دامنه شما را با بالا برده و تاثیر بزرگی در جایگاه شما بین رقبا خواهیم گذاشت. لینک سازی خارجی و ریپورتاژ در رسانه های مختلف از دیگر تعهدات ما به مشتری است.

5. نظارت بر سئو و پشتیبانی بلند مدت بهینه سازی سایت شما

در مرحله اخر و مهمترین بخش، بحث نگهداری جایگاه و رتبه سایت شما برای موتورهای جستجو و گوگل مطرح است. متخصصان سئو ایران سایت با در نظر گرفتن تمام الگوریتم های ماهانه گوگل، در یک پشتیبانی بلند مدت، سایت شما را در جایگاه مورد نظر تثبیت می‌کنند.

خود را در کمترین زمان ممکن، در صفحه اول گوگل ببینید!

جایگاه سایت شما در صفحه اول گوگل اصال دور از ذهن و غیر ممکن نیست. ایران سایت تمام پاسخ هایی که به دنبال آن بودید را دارد.

لیدم را گسترش بده

چرا سئو وب سایت خود را به ایران سایت بسپاریم؟

بیایید باهاش مواجه شویم! شما می‌دانید چه می‌خواهید اما دقیقا نه! در این سال ها ما این را بارها و بارها از مشتریان ایران سایت که تماس می گیرند، می شنویم. دلیل آن در چند مورد زیر خلاصه می شود:

  • وب سایت شما به صورت آنلاین یافت نمی شود.
  • اخیراً ترافیک وب سایت شما کاهش یافته است و دلیل آن را نمی‌دانید.
  • ناگهان، حجم تماس های دریافتی و سرنخ های شما کاهش یافته است.
  • شما در حال راه اندازی یک وب سایت جدید هستید و می خواهید به سرعت کسب وکار جدیدی را گسترش دهید.

اگر هر یک از این چهار نقطه درد زنگ شماست، مطمئن باشید، به شرکت سئو مناسبی رسیده اید. دلایل متعددی وجود دارد که در حال حاظر ایران سایت به صدها مشتری،
خدمات سئو ارائه می دهد و راه حل های بهینه سازی برای پاسخ به الگوریتم همیشه در حال تغییر گوگل را در جیب دارد.

کسب و کار هایی که با اعتماد به ما جایگاه خود را در گوگل پیدا کردند

لوگو جنرال گلد لوگو تهران صافکار لوگو استرولوژی فارسی لوگو مبل پایتخت لوگو دلدار لوگو سلطان ماهی لوگو ایوولی لوگو زیست هوم

چرا خدمات سئو ایران سایت را انتخاب کنیم؟

تجربه مهم است

برای بیش از 20 سال، ایران سایت به مشاغل صنایع مختلف کمک کرده تا حضور درآمد بیشتری کسب کنند. مهم نیست بیزینس شما آنلاین خود را پررنگ کنند و عظیم باشد، به محض صدا زدن ما، کل کارشناسان سئو وارد عمل چقدر گسترده و می‌شوند. با وجود تغییرات ماهانه الگوریتم های گوگل، تیم سئو به طور دائم، تمام اعتماد کنید! دستورات کار خود را برای بهینه سازی وب سایت به روز می کند. به تجربه ما اعتماد کنید.

داشتن شیت آنلاین مستند آخرین فعالیت‌های سئو

برای مستند بودن فعالیتی سئویی که روی سایت شما انجام می‌شوند. تک تک اعمال ما به شما ارائه می شود. به محض بستن گوگل شیت(در یک صفحه آنلاین اکسل ) دسترسی شیت قرارداد سئو با ایران سایت، تیم سئو از شما یک جیمیل دریافت کرده و به روز شده سئو را برای شما فراهم می کند. هر دوشنبه رتبه کلمات خود را در بخش و لینک سازی نیز به دیگر بخش های شیت مراجعه بفرمایید. رتبه کلمات کلیدی چک کنید. برای دیدن فعالیت های آف پیج، ریپورتاژ، سرچ کنسول و لینک سازی نیز به دیگر بخش های شیت مراجعه فرمایید.

روابط و نتایج

ما بر اساس دو ارزش والا اینجا هستیم: روابط و نتایج، بزرگترین وظایفی که دائم برای آن ها تلاش می‌کنیم. مهم نیست مشاغل و کسب وکار شما چقدر کوچک یا گسترده باشد. شرکت بهینه سازی موتور جستجوی ما همواره صدای مشتری خود را شنیده و برای رسیدن به بالاترین نتایج وب سایت آن ها تلاش می‌کند. ایجاد یک اتصال پایدار در شغل شما با دنیای دیجیتال مارکتینگ و آنلاین، بالاترین هدفی است که تا رسیدن به آن بیخیال نخواهیم شد.

دائم برای به روز شدن در سئو تلاش می کنیم

تمام موتورهای جستوجو به سایت هایی علاقه دارند که دائم خود را با تغییرات آن ها وفق دهند. گوگل هر ماهه در حال به روز رسانی آلگوریتم های خود است. بزرگترین تجربه یک سئوکار وقتی نمایان می شود که به تک تک اپدیت های گوگل اهمیت دهد و در راستای آنها، بهینه سازی وب سایت انجام دهد. تیم سئو ایران سایت خود را موظف می داند که به همه این تغییرات اهمیت داده و به طور دائم سایت شما را به روزرسانی کند.

منصفانه کار می کنیم

استفاده از سئو کلاه سفید مهم ترین تعهدی است که ایران سایت به شما می دهد. چون حتی اندکی جدال با ربات های گوگل منجر به پنالتی شدن و جریمه های احتمالی وبسایت شما می شود. اصلا ارزش ندارد برای نتیجه گرفتن در یک زمان غیر منطقی و خیلی کم با موتورهای جستجو در بیفتید. پس صبور باشید و سئو سایت خود را به کارشناسان ما بسپارید. استفاده از لینک سازی های اصولی و زمان بندی شده برای تثبیت یک نتیجه بلند مدت، تعهد ما به شماست.

استفاده از کارکشته ترین متخصصان سئو

بر این باوریم که وظیفه ایران سایت این است که یک فرآیند فنی، پیچیده و گاهی اوقات فراگیر بهینه سازی موتورهای جستجو را تا حد امکان برای مشتریان خود ساده کند. بزرگترین کاری که در این ضمینه می توان انجام داد، ایجاد یک نقطه تماس برای هر مشتری و مدیریت پروژه شماست. کارشناسان سئو ما به خوبی کسب وکار شما را می شناسند و نیاز منحصر به فرد شما را درک می کنند. در هر زمان از تایم کاری شرکت که تماس بگیرید در خدمت شما هستیم.

درخواست مشاوره سئو

فرم درخواست مشاوره
با ما تماس بگیرید
IRANSITE
با شما
هستیم
تا انتها

سوال هایی که ممکن است در بخش سئو از ما داشته باشید

اصلا سئو چی هست؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می‌باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می‌توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروف چینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

چرا به سئو احتیاج داریم؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

هزینه اجرای کمپین سئو چقدر است؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

آیا خودم هم می توانم سئو کنم؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

آیا بلاگ زدن به سئو کمک می کند؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

آیا سئو بهتر از تبلیغات گوگل و Adwords است؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

سئو چقدر طول می کشه؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.