میکرواینفلوئنسر

میکرواینفلوئنسر معمولا به آن دسته از افرادی گفته می‌شود که دو تا ۵۰ هزار فالوور را به صورت مشخص در پیج خود به صبت رسانده اند. این افراد عمدتا در یک حوزه خاص با هدفمندی متفاوت به تولید محتوای اختصاصی خود می پردازند، به گونه ای که امروزه بازاریابی با کمک این افراد می‌تواند رشد بسیار خوبی داشته باشد و یکی از روش های موفق در بازاریابی آنلاین شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود و چنانچه فردی به واسطه بسیاری از سلبریتی ها خدمات خود را معرفی کنید صددرصد به نتیجه قابل توجهی در دنیای بازاریابی می رسد.

در این بین شما باید بدانید کدام یک از این افراد می توانند بازدهی بیشتری داشته باشد و شما برای همکاری‌های خود باید چه شرایطی را برای انتخاب انواع مختلف این گونه افراد در نظر بگیرید تا بازدهی کار شما بازدهی قابل قبول و معقولانه ای باشد.

میکرواینفلوئنسر

از میکرواینفلوئنسر با نفوذ استفاده کنید

زمانی که شما قصد همکاری با میکرواینفلوئنسر را دارید سعی کنید به سراغ افرادی برای نفوذ بروید. این افراد فالورهای خود را با اعتماد دو سویه جلب می کنند. به گونه ای که اگر فالوورها به این افراد اعتماد داشته باشند صددرصد این اعتبار می تواند ارتباط و تعامل خوبی را به وجود بیاورد و بدین ترتیب با ارائه محصول و خدمات شما فالوورها به صورت جدی تری می توانند به خدمات شما بیندیشند و پیگیری قابل قبول تری داشته باشند و به محتوای تولید شده اطمینان کاملی دارند. شاید دلیل این اعتماد فالوورها به این افراد به این خاطر باشد که عمدتا در برخی موارد به این دلیل که مسائل و اتفاقات روزمره خود را به اشتراک می گذارند، هرچه را که از آنناراضی باشند به راحتی ابراز می کنند.

اهمیت تعامل و برقراری ارتباط و مشارکت میکرواینفلوئنسر

تعامل همیشه حرف اول را می‌زند به گونه‌ای که مشارکت مخاطبان صددرصد می تواند نکته مهمی باشد تا به کمک آن شما بتوانید بازاریابی خود را به بهترین شکل ممکن در فضای اینستاگرام به کمک و همکاری میکرواینفلوئنسر مدیریت کنید؛ چرا که این افراد اصولا تعامل بسیار خوبی با مخاطبین خود دارند و مخاطبین نیز تولید محتوای میکرواینفلوئنسر را به بهترین شکل ممکن، همیشه مورد پیگیری قرار می دهند.

چنانچه به این موضوع توجه داشته باشید می توانید به الگوریتم اینستاگرام توجه کنید که این الگوریتم همیشه تعامل خاصی را با میانگین کاملی به خود اختصاص می‌دهد. هر چقدر مخاطب فعالیت بیشتری داشته باشد، صددرصد در زمینه مشارکت و تعاملات موفق تر است. سعی کنید در این زمینه از میکرواینفلوئنسر هایی استفاده کنید که تعامل بیشتری را در پیج آنها مشاهده می کنید تا به واسطه تعامل فالوورهای خود بتوانید به موفقیت هرچه بیشتر در بازاریابی شبکه های اجتماعی  بپردازید.

میکرواینفلوئنسر

چگونه با میـکرواینفلوئنسر همکاری کنیم؟

تخصصی که بسیاری از افراد سلبریتی در سبک زندگی خود دارند باعث می شود تا شما بتوانید بازاریابی خود را به صورت هماهنگ تری عرضه کنید؛ چرا که مخاطبان با این دسته از افراد تعامل بیشتری دارند. در زمینه کسب و کارهای متفاوت شما می توانید خروجی خوبی را با سطح همکاری با این افراد در نظر بگیرید. اما شما برای همکاری بهتر است برنامه تبلیغاتی خود را مورد ارزیابی قرار دهید و به واسطه آن سعی کنید از محتوای تبلیغاتی مناسب در شبکه اجتماعی استفاده کنید. در قدم بعدی بهتر است یک لیست از میکرواینفلوئنسر را تهیه کرده و به لحاظ تخصص، محل زندگی، ارتباطی که با موضوع شما دارند، هزینه تبلیغات و بسیاری از موارد دیگر معیارهای خود را برای همکاری مشخص کنید.

با مشخص کردن معیارها می توانید با این افراد تماس گرفته و چنانچه توافق صورت پذیرد، هزینه تبلیغات خود را پرداخت کنید. سپس به نوع اجرای برنامه تبلیغاتی خود توجه داشته باشید و اگر برنامه شما به اصلاحات خاصی نیاز دارد می‌توانید به راحتی این اصلاحات را در تبلیغات آینده خود لحاظ کنید.

نرخ تعامل بالا صفحه میکرواینفلوئنسر

اهمیت استفاده از میکرواینفلوئنسر در امر بازاریابی شاید به این دلیل باشد که این افراد نرخ تعاملات های بالایی دارد و به همین دلیل بازاریابی اینستاگرام را  می توان به شکل ویژه ای با این افراد دنبال نمود.  تبلیغ به سادگی در صفحات این افراد بازدهی و نتیجه مساعدی می تواند داشته باشد؛ چرا که صفحات این دسته افراد جزء صفحات معتبر اینستاگرام است و تبلیغات شما صددرصد دیده می شود و در این بین، شما اگر جامعه هدف را بشناسید به واسطه تخصص افراد سلبریتی می توانید یک بازاریابی دیجیتال فوق العاده را به سادگی تجربه کنید. حتی اگر هدف شما تنها فروش نباشد برای دیده شدن باز هم همکاری با میکرواینفلوئنسرمی‌تواند به شما بسیار کمک کند.

میکرواینفلوئنسر

سخن پایانی

افراد گفته شده در شرایط حال حاضر صفات خود را با اعتبار بسیار بالایی روبرو کرده اند که برای بازاریابی آنلاین یک فرصت ویژه را به شما عرضه می نمایند؛ چرا که تمامی کسب و کارها بدون شک نیاز به تبلیغ دارد و این تبلیغ را می توان با شکل های متفاوت همانند همکاری با میکرواینفلوئنسر به ثمر رساند. به این دلیل که همیشه محتوای بصری اهمیت بسیار ویژه ای دارد و شما بهتر است به جای استفاده از متون طولانی محتواهای بصری قابل قبول را با بازدهی بالا را در نظر بگیرید و این نکته را به خاطر داشته باشید،  چنانچه نرخ تعامل صفحه بالا باشد شما نتیجه قابل قبولی را در امر بازاریابی می توانید در نظر بگیرید و به همین دلیل است که امروزه این افراد با با فالوور های خود می توانند به شما برای بازاریابی و تبلیغات کسب و کار شما به شکل ویژه مهم و کلیدی بسیار تاثیر گذار باشد. پس سعی کنید اگر به دنبال دیده شدن هستید از این افراد کمک بگیرید.